Do tej pory nawiązaliśmy współpracę z ponad 30 startupami, a obecnie prowadzimy 8 nowych projektów wdrożeniowych z firmami w ramach Let’s Fintech with PKO Bank Polski. Poniżej możesz zapoznać się z kilkoma przykładami tego, jakie rozwiązania wdrażamy wspólnie ze startupami.
Innowacje w oddziałach Banku Wspólnie ze IC Solutions wdrożyliśmy w oddziałach banku system digitalizacji danych, który umożliwia natychmiastowe utrwalenie w formie elektronicznej tekstu pisanego. Startup dostarczył nam hardware – długopisy IC Pen, oraz software do automatycznej cyfryzacji papierowych dokumentów. Rozwiązanie przyspiesza czas obsługi w oddziałach oraz redukuje ilość zużywanego papieru
|
Technologia Blockchain w Banku Wspólnie z Coinfirm wdrażamy w banku technologię blockchain – dzięki wdrożanej wspólnie ze startupem platformie Trudatum, nasi klienci będą mogli zweryfikować za pomocą blockchain udostępniane im przez bank dokumenty, np. regulaminy, taryfy opłat i prowizji. W ten sposób bank adresuje wyzwanie jakim jest zapewnienie „trwałego nośnika” w elektronicznej formie kontaktu z konsumentami. Więcej o Blockchain w Banku.
|
Nowe rozwiązanie w aplikacji mobilnej Dzięki współpracy z nuDelta użytkownicy aplikacji mobilnej banku - IKO, mają możliwość zeskanowanie faktur i automatycznego uzupełniania danych do przelewu. Startup, wspólnie z bankiem wykorzystał technologię OCR oraz samouczące się algorytmy pozwalające kontekstowo rozpoznawać dane na dokumencie, i w modelu whitelabel wprowadził rozwiązanie do aplikacji mobilnej banku.
|
Usprawnienie onboardingu pracownika Wspólnie z Tutorial Online wdrożyliśmy w wybranych oddziałach narzędzie do szkolenia doradców klienta – wirtualnego pracownika, który prowadzi użytkownika systemów bankowych krok po kroku, aby ten jak najsprawniej zrealizował wybrany proces, np. otwarcie rachunku bankowego. Dzięki współpracy ze startupem podnosimy jakość i skracamy czas obsługi klienta w oddziałach. |
Sztuczna inteligencja w rekrutacji We współpracy ze startupem Emplocity uruchomiliśmy narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję w procesie rekrutacji. Kandydaci, którzy skorzystają z możliwości przeprowadzenia rozmowy z chatbotem, zostaną sprofilowani i, zgodnie z preferencjami, dopasowani do rekrutacji prowadzonych przez bank. Rozwiązanie powstało z myślą o organizacjach prowadzących równolegle dużą liczbę rozproszonych procesów rekrutacyjnych. | |
Bankuj z uśmiechem i pomagaj We współpracy ze startupem QuantumCX wyposażyliśmy wybrane oddziały banku w technologię umożliwiającą rozpoznawanie ludzkich emocji, a dokładnie uśmiechów. Dzięki budowaniu nawyku uśmiechu wśród naszych pracowników podnosimy jakoś świadczonej obsługi, natomiast każdy uśmiech klienta, to drobna kwota przekazana przez bank na rzecz wybranej akcji charytatywnej.
| |
Prawnik na wyciągnięcie ręki E-prawnik to jedno z cyfrowych narzędzi ekosystemu usług dodatkowych, dostępnych z poziomu serwisu transakcyjnego iPKO, przygotowanych dla naszych klientów sektora MŚP, wspólnie ze startupem TuPrawnik. Pozwala ono w krótkim czasie znaleźć prawnika, który wykona zleconą usługę prawną, za z góry ustaloną cenę - klient otrzymuje oferty pomocy prawnej od prawników z najlepiej dopasowanymi specjalizacjami, z których może wybrać tę, najbardziej odpowiadającą jego potrzebom.
| |
Chatbot do usług Wspólnie ze startupem Chatbotize budujemy chatboty na potrzeby obsługi wydarzeń wewnętrznych w banku – Snowbot i Let’s Bot to pierwsi „wirtualni asystenci”, którzy mieli okazję wspierać naszych pracowników. Chatbotize stoi również za opracowaniem chatbota – startupowego asystenta, który na stronie internetowej Let’s Fintech odpowie na pytania i wątpliwości startupów zainteresowanych współpracą z bankiem. |